سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی شستن روکش مبل و صندلی ها

 هر هفته، می توانید از یک پارچه خشک برای پاک کردن کل روکش مبل استفاده کنید. برداشتن بالشتک های مبل نیز می تواند کمک کننده باشد. همه پارچه ها دستورالعمل شستشوی خاصی دارند، اما همه آنها قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند.

همانند مبل ها کوسن های مبل شما هم نیاز به مراقبت دارند و همانطور که شما به فکر تمیزی و شستن مبل خود هستید باید به فکر تمیزی کوسن های خود نیز باشید.اگر نمی‌خواهید از ماشین لباسشویی استفاده کنید، چون مواد روکش شما یک نقطه لکه‌دار است، پیشنهاد می‌کنم از آب سرد در یک بطری اسپری با پارچه میکروفایبر استفاده کنید. از آب گرم استفاده نکنید.

چرخه شستشو به پارچه بستگی دارد. در زیر می توانید در مورد هر یک از آنها بیشتر بخوانید.

اغلب اوقات، حتی نیازی به استفاده از ماشین لباسشویی نیست، می توانید به سادگی کل مبل خود را جاروبرقی بکشید. همچنین، یک ایده خوب برای تازه کردن روکش مبل، استفاده از بخارشو است. اتو بخار ملایم تر و راحت تر است و همچنین خطر سوختن پارچه را به حداقل می رساند.

روکش مبل را عمیقی تمیز کنید

 

استفاده از سفید کننده توصیه نمی شود، با این حال، جایگزین های دیگری وجود دارد که می توانید برای تمیز کردن روکش های مبل خود از آنها استفاده کنید.

می توانید از بخارشوی استفاده کنید، اما لطفاً آن را در کمترین دما تنظیم کنید. جوش شیرین نیز گزینه ای به عنوان پاک کننده لکه در ناحیه آسیب دیده است. با خاک و لکه های پنجه عالی کار می کند. همچنین می توانید کمی از آن را به مواد شوینده لباسشویی خود اضافه کنید.

گاهی اوقات ممکن است در مورد یک پاک کننده اثاثه یا لوازم داخلی خاص بشنوید، اما من فکر می کنم نکات قدیمی و خوب مادربزرگ بهترین نکات هستند. لطفاً از پاک کننده های مبتنی بر حلال استفاده نکنید، زیرا ممکن است به اثاثه داخلی آسیب برساند. از ماشین خشک کن حتی در دمای کم استفاده نکنید.

با استفاده از برس و ضمیمه شکافی وارد تمام گوشه ها و زیر کوسن های کاناپه شوید. همچنین باید مبلمان دیگر را نیز به این ترتیب تمیز کنید (قبل از استفاده از سایر روش‌های تمیز کردن نقطه‌ای، با قسمتی از پارچه که مشخص نیست شروع کنید).

 

 

دستورالعمل شستشوی روکش های کاناپه نخی  

بیایید با محبوب ترین پارچه - پنبه شروع کنیم. پیروی از برچسب سازنده الزامی است. پوشش های ما از 100? پنبه ساخته شده است. این یک پارچه کاملا طبیعی است که برای خانواده های دارای فرزند توصیه می شود.

از ماشین لباسشویی برای شستشوی روکش مبل بدون سفید کننده در دمای 40 درجه سانتی گراد یا کمتر استفاده کنید. هرگز روکش را فشار ندهید، حتی اگر کاملا خیس باشد.

فراموش نکنید که بگذارید در سایه خشک شود. من می دانم که قرار دادن آن در خشک کن می تواند کاربردی تر باشد، اما ممکن است پارچه شکل و رنگ خود را از دست بدهد. در صورت نیاز به پوشش بی عیب و نقص در حداکثر می توانید روکش پنبه ای خود را اتو کنید. دما 150 درجه سانتیگراد یا 300 درجه فارنهایت.

وزن آن 350 گرم در هر متر مربع است. پنبه از قبل جمع شده است. مارتیندیل 29 000 است. "آزمایش مارتیندیل" استحکام کششی و مناسب بودن پارچه اثاثه یا لوازم داخلی را برای استفاده عمومی خانگی یا تجاری ارزیابی می کند. این یک آزمایش پرکاربرد است که دقیق ترین نتایج را به همراه دارد.

دستورالعمل شستشو روکش های پلی استر مبل 

هنگام برداشتن روکش، لطفاً کوسن های مبل خود را به خاطر داشته باشید - آنها نیز به توجه شما نیاز دارند. ساده ترین راه شستن روکش ها در ماشین لباسشویی است.

از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و هنگام شستن روکش مبل در دمای 40 درجه سانتی گراد یا کمتر از سفید کننده استفاده نکنید. روکش را منقبض نکنید

لطفا توجه داشته باشید که باید آن را با قطره چکان در سایه خشک کنید. اگرچه ممکن است صرفاً گذاشتن در خشک کن راحت تر باشد، اما پارچه برای آن مناسب نیست. می توانید روکش خود را تا حداکثر صافی در دمای 230 درجه فارنهایت یا 110 درجه سانتی گراد اتو کنید.

وزن آن 340 گرم در متر مربع است. مارتیندیل 53 000 است. می توانید در مورد تست مارتیندیل در بالا بیشتر بخوانید.

 

 دستورالعمل شستشو روکش کاناپه ریزه پلی استر

 

روکش های مبل پلی استر پتیت که برای مبلمان اتاق نشیمن شما طراحی شده اند به راحتی تمیز می شوند. از ماشین لباسشویی خود در تنظیمات پیش فرض استفاده کنید و پوشش خود را در دمای 30 درجه یا کمتر از آن بدون سفید کننده بشویید. حتی اگر واقعا خیس شده است، پوشش را چروک نکنید.

 

آن را در سایه خشک کنید. اگر می‌خواهید روکش کاملاً صاف باشد، می‌توانید آن را حداکثر اتو کنید. درجه حرارت 110 درجه سانتیگراد یا 230 درجه فارنهایت. اکنون می توانید از روکش کاناپه پلی استر تازه شسته شده خود لذت ببرید.

 

وزن آن 350 گرم در هر متر مربع است. مارتیندیل 50 000 است. می توانید در مورد تست مارتیندیل در بالا بیشتر بخوانید. پلی استر پتیت از قبل جمع شده است. این به دقت از 95? پلی استر و 5? نایلون ساخته شده است.

 

دستورالعمل شستشوی  روکش های مخملی مبل 

 

توصیه می شود از یک چرخه ظریف استفاده کنید. مخمل یکی از راحت ترین پارچه ها برای تمیز کردن است. کاور خود را داخل ماشین لباسشویی بیندازید، حداکثر دما را روی 40 درجه تنظیم کنید و آن را روشن کنید!

به یاد داشته باشید: از سفید کننده استفاده نکنید زیرا ممکن است به مواد آسیب برساند. پوشش خیس خود را منقبض نکنید. همچنین، توجه داشته باشید که به جای استفاده از خشک کن، پوشش خود را در سایه خشک کنید. وقتی تمیز و خشک شد - آماده است که روی مبل شما بازگردید!

لطفاً به یاد داشته باشید که پارچه را با اتوی کلاسیک و معمولی اتو نکنید. به جای آن از بخارپز استفاده کنید، اما بسیار مراقب باشید. دستگاه خود را روی حرارت کم روشن کنید و به درب آن دست نزنید. کمی زمان و صبر صرف کنید. اکنون معتقدم که شما همه چیز را در مورد تمیز کردن روکش مخملی می دانید!

 

دستورالعمل شستشوی روکش های مبل مخملی ممتاز 

 

Velvet ممتاز ساده ترین پارچه برای تمیز کردن است. از بین بردن لکه به سرعت امکان پذیر است. فقط باید روکش مبلمان را بردارید. سپس آن را داخل ماشین لباسشویی بیندازید و درجه حرارت را حداکثر روی 30 درجه تنظیم کنید و آن را روشن کنید. می توانید از یک چرخه ملایم استفاده کنید.

به یاد داشته باشید: از سفید کننده استفاده نکنید زیرا ممکن است به مواد آسیب برساند. آن را فشار ندهید. همچنین، لطفاً توجه داشته باشید که همانطور که روی برچسب لباسشویی نوشته شده است، مهم است که پوشش خود را در سایه با قطره چکان خشک کنید. وقتی تمیز و خشک شد - آماده است که روی مبل شما بازگردید!

مانند مخمل کلاسیک: از اتوی کلاسیک استفاده نکنید - مانند مخمل کلاسیک از بخارپز استفاده کنید.

 

 

دستورالعمل شستشوی روکش کاناپه پنبه ای تترون 

این یک ماده بسیار خاص است. به نظر شگفت انگیز است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. برای حیوانات خانگی یا بچه ها مناسب نیست. با این حال، تا حدی کاملاً بادوام است. از 30% پلی استر، 30% ریون و 40% پنبه ساخته شده است. وزن آن 380 گرم بر متر مربع است. مارتیندیل 40 000 است. می توانید در مورد تست مارتیندیل در بالا بیشتر بخوانید.

لطفا از سفید کننده استفاده نکنید، زیرا ممکن است به مواد آسیب برساند. در دمای 40 درجه یا کمتر از آن بشویید. پوشش های مرطوب را چروک نکنید. اگر نیاز دارید، می توانید روکش ها را با حداکثر اتو کنید. دما 110 ? یا 230 ?. پارچه ممکن است کمی مرطوب باشد، بنابراین بهتر است آن را با هوا در سایه خشک کنید. اکنون خوب، تمیز و آماده است تا دوباره روی مبلمان شما برگردید!

 

 

محلول تمیز کننده روبالشی، کوسن های مبل 

 

بدیهی است که روکش های جداشدنی به بهترین وجه در ماشین لباسشویی تمیز می شوند. با این حال، گاهی اوقات یک پاک کننده مبتنی بر آب و یک پارچه سفید تمیز ممکن است جادو را انجام دهد. سعی کنید به آرامی لکه را پاک کنید. آن را مالش ندهید. کوسن های کاناپه اولین چیزی است که به آن توجه می کنید، بنابراین سعی کنید تمام لکه ها را کاملا پاک کنید.

ممکن است به اصطلاح محلول های تمیز کننده نقطه ای را امتحان کنید. برای این کار به مقداری آب گرم، یک بطری اسپری، مقداری صابون و یک پارچه تمیز نیاز دارید. مقداری آب را به آرامی روی لکه ها بمالید و پارچه خود را در آب فرو کنید. سپس مقداری از صابون را روی آن لکه ها بمالید. تمام کثیفی ها را از روی کوسن پاک می کند. بعداً از مقداری آب برای تمیز کردن لکه ها استفاده کنید، روکش ها را خشک کنید و از شستشوی سریع خود راضی باشید!

نکته ای برای تمیز کردن روکش کاناپه

همیشه هر روش تمیز کردن جدیدی را روی یک تکه پارچه مخفی (یا با استفاده از نمونه‌های پارچه سفارش داده شده قبلی)، مانند ناحیه زیر یکی از کوسن‌های خود، قبل از استفاده از آن در همه جا آزمایش کنید تا مطمئن شوید که پژمرده نمی‌شود یا به پارچه آسیب نمی‌رساند. .

همیشه بهتر است روکش ها را از روی مبل و کوسن های کاناپه خود بردارید. هنگام تمیز کردن لکه با دست، لطفاً به یاد داشته باشید که از مواد شوینده PH خنثی استفاده کنید. همیشه ابتدا محل لکه دار را لکه دار کنید، بهتر است فورا این کار را انجام دهید. پارچه تمیز به خوبی کار خواهد کرد. اجازه ندهید کاور لکه را جذب کند. اطمینان حاصل کنید که مبل پوشیده شده شما در تمام طول روز در معرض نور خورشید قرار نگیرد زیرا ممکن است آسیب قابل توجهی به پارچه وارد کند.

 

لکه جوهر

بهتر است آن را با یک اسپری مو تمیز کنید! باورت میشه؟ فقط لک را با یک لایه از محصول مو بپوشانید و صبر کنید تا الکل لکه را بمکد! (لطفاً توجه داشته باشید که باید حاوی الکل باشد.) البته کار بعدی این است که روکش خود را در ماشین لباسشویی بشویید. تمام دستورالعمل ها برای هر پارچه ای که ممکن است در بالا پیدا کنید.

لکه های خشک شده

چگونه از شر آنها خلاص شویم؟ مقداری فوم اصلاح روی لکه بمالید و بگذارید حدود 10 دقیقه بماند. حتی روی ریختن شراب قرمز مانند جادو عمل می کند! سپس، از یک برس بسیار نرم استفاده کنید و به آرامی روی اثاثه یا لوازم داخلی را مسواک بزنید (فقط یک طرفه). پس از درمان لکه، اثاثه یا لوازم داخلی خود را در ماشین لباسشویی بشویید.

ریختن قهوه

مقداری جوش شیرین را با آب سرد مخلوط کنید و محل ریختن آن را با مخلوط بپوشانید. بگذارید یک شبه بماند. روز بعد، روکش های کوسن خود را جاروبرقی بکشید و شما آماده هستید!